Kā rīkoties, ja veikts kļūdains maksājums?
Ja samaksāta lielāka summa, nekā norādīts rēķinā, pārmaksa būs kā avanss. Veidojot nākamo rēķinu, tā tiks ņemta vērā – un nākamais rēķins būs par pārmaksāto summu mazāks.
Ja samaksāta mazāka summu, nekā norādīts rēķinā, atlikušo summu vari piemaksāt, norādot to pašu rēķina numuru.
Ja, veicot maksājumu, norādīts iepriekšējā rēķina numurs, satraukumam nav pamata – mēs to saņemsim!
Ja, veicot maksājumu, norādīts nepareizs pieslēguma numurs, klienta vai rēķina numurs, lūdzu, nekavējoties sazinies ar mums Mans LMT, pa tālruni 8076 8076 vai e-pastu [email protected].
Dalīties ar saiti
https://lmt.lmt.lv/bizness/palidziba/rekini-un-maksajumi/rekina-samaksas-iespejas/veikts-kludains-maksajums
Saistīti jautājumi
Kā varu noskaidrot informāciju par pēdējā LMT rēķina summu?
Kā varu noskaidrot informāciju par pēdējā LMT rēķina summu?
Kā varu samaksāt LMT rēķinu?
Kā varu samaksāt LMT rēķinu?
Kā rīkoties, ja saņēmu atgādinājuma e-pastu vai īsziņu par rēķina samaksu?
Kā rīkoties, ja saņēmu atgādinājuma e-pastu vai īsziņu par rēķina samaksu?
Kā rīkoties, ja LMT rēķins nav samaksāts laikā?
Kā rīkoties, ja LMT rēķins nav samaksāts laikā?
Vai varu LMT rēķinu samaksāt vēlāk vai pa daļām?
Kur varu samaksāt LMT rēķinu skaidrā naudā, ja nav iespējas apmeklēt klientu centru?
Kur varu samaksāt LMT rēķinu skaidrā naudā, ja nav iespējas apmeklēt klientu centru?
Kā varu izveidot automātisko maksājumu?
Kā varu atcelt automātisko maksājumu vai mainīt limitu?
Neatradi meklēto?
Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.