Kā varu samaksāt LMT rēķinu?
Mans LMT
Norēķināties par LMT pakalpojumiem Mans LMT var jebkurā diennakts laikā no jebkuras vietas pasaulē! Tev nepieciešama vien pieeja internetam.
Maksājumu var veikt ar internetbankas starpniecību vai ar norēķinu karti.
Veicot samaksu Mans LMT, maksājumu saņemam uzreiz – papildus informēt par to nav nepieciešams.
Ar pārskaitījumu
Tu vari norēķināties par LMT pakalpojumiem, veicot pārskaitījumu uz LMT norēķinu kontu bankā.
Bankas kods | Banka | LMT norēķinu konts (€) |
HABALV22 | Swedbank | LV21HABA0001408032543 |
UNLALV2X | SEB banka | LV62UNLA0034111113100 |
RIKOLV2X | Luminor | LV16RIKO0002010306290 |
PARXLV22 | Banka Citadele | LV61PARX0000313431018 |
Šeit pieejama LMT rekvizītu informācija.
Bankomātā
Šobrīd veikt maksājumu savos bankomātos piedāvā tikai viena banka.
- Banka Citadele bankomātu adreses
Skaidrā naudā
Skaidrā naudā par LMT pakalpojumiem var norēķināties vairākās vietās.
- Jebkurā LMT klientu centrā visā Latvijā (komisija par LMT rēķina samaksu, avansa maksājumu vai cita veida maksājumu ir 1.00 €, samaksu iespējams veikt ar norēķinu karti vai skaidrā naudā)
- Jebkurā Latvijas Pasta nodaļā
- Visos Maxima, Mego un atsevišķos Top veikalos
- Narvesen tirdzniecības vietās
Lūdzu, atceries!
Lai veiktu samaksu, būs jāuzrāda rēķina izdruka.
Dalīties ar saiti
https://lmt.lmt.lv/bizness/palidziba/rekini-un-maksajumi/rekina-samaksas-iespejas/ka-varu-samaksat-lmt-rekinu
Saistīti jautājumi
Kā varu noskaidrot informāciju par pēdējā LMT rēķina summu?
Kā varu noskaidrot informāciju par pēdējā LMT rēķina summu?
Kā varu samaksāt LMT rēķinu?
Kā rīkoties, ja veikts kļūdains maksājums?
Kā rīkoties, ja saņēmu atgādinājuma e-pastu vai īsziņu par rēķina samaksu?
Kā rīkoties, ja saņēmu atgādinājuma e-pastu vai īsziņu par rēķina samaksu?
Kā rīkoties, ja LMT rēķins nav samaksāts laikā?
Kā rīkoties, ja LMT rēķins nav samaksāts laikā?
Vai varu LMT rēķinu samaksāt vēlāk vai pa daļām?
Kur varu samaksāt LMT rēķinu skaidrā naudā, ja nav iespējas apmeklēt klientu centru?
Kur varu samaksāt LMT rēķinu skaidrā naudā, ja nav iespējas apmeklēt klientu centru?
Kā varu izveidot automātisko maksājumu?
Kā varu atcelt automātisko maksājumu vai mainīt limitu?
Neatradi meklēto?
Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.