Mobilais mārketings

Viena ziņa – tūkstošiem saņēmēju


Vienkāršs un ātrs veids īsziņu nosūtīšanai daudziem saņēmējiem (klientiem, darbiniekiem u.c. grupām) vienlaicīgi.


Sasniedz mērķauditoriju

Atšķirībā no masu komunikācijas (vides reklāmām, interneta banneriem u.c.) īsziņa uzrunā konkrētu pircēju. Pētījumi liecina, ka vidēji uz īsziņu reaģē 5x vairāk cilvēku nekā uz e-pastu.


Īstā ziņa īstajā laikā

Tā kā mobilais telefons lielākoties ir līdzās, adresāti saņems informāciju tevis izvēlētajā laikā.



Viegli īstenot

Salīdzinājumā ar reklāmas attēlu vai videoklipu veidošanu, īsziņu sūtīšana ir viegls uzdevums. Turklāt izmaksā krietni mazāk.


Iespējas

  • Ar dažiem klikšķiem nosūti tekstu līdz 50 tūkst. cilvēku.
  • Kā sūtītāju izvēlies sava uzņēmuma nosaukumu, produkta nosaukumu, klientu apkalpošanas tālruni u.c.
  • Nosūti īsziņu uzreiz vai norādi konkrētu izsūtīšanas laiku un datumu.
  • Iegūsti atskaiti par piegādātājām un nepiegādātajām ziņām.

Kā sākt lietot

Pieslēgšana

Pieslēdz pakalpojumu, rakstot uz bizness@lmt.lv, jautā savam klientu konsultantam vai jebkurā LMT klientu centrā.

Lai sāktu lietot, pieslēdzies Mans LMT ar numuru un sadaļā Saziņa > Mobilais mārketings un apstiprini, ka iepazinies ar pakalpojuma lietošanas noteikumiem.


Saņēmēju grupas

Vispirms numurus, kam vēlies sūtīt īsziņas, iekļauj grupā. Mans LMT sadaļā Saziņa > Mobilais mārketings > Grupas manuāli ievadi numurus un papildu informāciju, vai arī augšupielādē no faila:

  • CSV formātā – rindas pirmie 8 simboli ir saņēmēja mobilā telefona numurs, kam seko komats, un pēc komata bez atstarpes seko papildu informācija
  • .xls vai .xlsx formātā pirmajā (A) kolonnā norādi saņēmēju 8 zīmju numurus, otrā kolonnā (B) – papildu informāciju.

Faila maksimālais izmērs – 1 MB.

Papildu informācija – līdz 40 simboliem.

Maksimālais saņēmēju skaits grupā – 50 000 numuru.

Īsziņas iespējams nosūtīt tikai Latvijas operatoru numuriem.


Īsziņu sūtīšana

Mans LMT sadaļā Saziņa > Mobilais mārketings > Sūtīt SMS izvēlies saņēmēju grupu, norādi sūtītāju (piem., tava uzņēmuma nosaukums, produkta nosaukums, klientu apkalpošanas tālrunis u.c.) un pievieno tekstu.


Īsziņu var nosūtīt uzreiz, vai arī norādi konkrētu laiku (maksimālais laiks – 30 dienas no sūtījuma izveidošanas brīža)*.


Cienot cilvēku privāto laiku, LMT sūtījumu piegādi veic darbdienās (no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot svētku dienas) no plkst. 8.00 līdz plkst. 20.00. Ja sūtīšanas process nav noslēdzies līdz 20.00, tad sūtīšana tiek atsākta nākošās darbdienas plkst. 8.00.


24 stundu laikā iespējams nosūtīt līdz 100 000 ziņām.


Atskaite

Mans LMT sadaļā Saziņa > Mobilais mārketings > Nosūtne vari redzēt informāciju par nosūtītajiem ziņojumiem, tai skaitā numurus, kuriem nav bijis iespējams piegādāt ziņu.


Ja pakalpojums “Mobilais mārketings” ir pieslēgts vairākiem tava uzņēmuma darbiniekiem, tad katra lietotāja nosūtītie ziņojumi un izveidotās grupas ir redzamas visiem uzņēmuma darbiniekiem, kam pieslēgts šis pakalpojums.

Izmaksas

  • Pakalpojuma pieslēgšana un abonēšana ir bezmaksas.
  • Vienas nosūtītās īsziņas maksa (par katru īsziņas saņēmēju) ir 0.0235 €.
    Viena īsziņa, izmantojot mīkstinājuma un garumzīmes, kirilicas rakstu zīmes vai specsimbolus, ir 70 simbolu gara; neizmantojot minētās zīmes, viena īsziņa ir 160 simbolu gara.

Svarīgi zināt

  • Lai izmantotu pakalpojumu, uzņēmumam ir jābūt vismaz 1 aktīvam LMT pieslēguma numuram.
  • Tavs uzņēmums ir tiesīgs sūtīt ziņas saņēmējem, kuri ir devuši brīvu un nepārprotamu piekrišanu paziņojumu saņemšanai no tava uzņēmuma.
  • Īsziņas var sūtīt tikai saviem klientiem un darbiniekiem.
  • Tavam uzņēmumam ir pienākums informēt saņēmēju par iespēju atteikties no sūtījumu saņemšanas un pārtraukt īsziņu sūtīšanu saņēmējiem, kuri ir izteikuši šādu prasību.
  • Tavs uzņēmums ir atbildīgs par to, lai norādītais sūtītājs ir saistīts ar tavu uzņēmumu (piem., uzņēmuma nosaukums, produkta nosaukums, klientu apkalpošanas tālrunis u.c.).
  • Uzņēmums nav tiesīgs sūtīt ziņas citu uzņēmumu vai fizisku personu vārdā.
  • Sūtījuma tekstā jānorāda tava uzņēmuma nosaukums un kontakttālrunis.
  • Pirms LMT pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar LMT sniegto datu apstrādes informāciju. Attiecībā uz datu apstrādi, ko šī pakalpojuma ietvaros kā pārzinis veic pats LMT klients (juridiskā persona, kas lieto šo pakalpojumu), lūgums iepazīties ar konkrētā pārziņa sniegto datu apstrādes pārskatu. LMT kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. LMT sniegto pakalpojumu ietvaros datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Pakalpojuma “Mobilais mārketings” ietvaros var tikt apstrādāti pamatdati, piemēram, pieslēguma numurs u.c., kā arī elektronisko sakaru metadati, tostarp noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais LMT pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem LMT klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par LMT īstenoto datu aizsardzību un tiesībām datu apstrādes jomā pieejama LMT privātuma politikā.

* Ja esi norādījis citu sūtīšanas laiku un pēc sūtījuma sagatavošanas veic izmaiņas grupas numuros, tad šīs izmaiņas neattieksies uz jau izveidoto sūtījumu t.i. īsziņu saņems numuri, kuri bija iekļauti grupā ziņojuma saglabāšanas brīdī. Līdz īsziņas nosūtīšanas brīdim, izveidoto sūtījumu ir iespējams dzēst.


Visas maksas norādītas € bez PVN.