Darbu pārvaldnieks – darba uzdevumu došanas un pārvaldības digitāls rīks

Redzi visus sava uzņēmuma darbus vienkopus un efektivizē procesus! Veido darba uzdevumus, reāllaikā seko līdzi to izpildei, kvalitātei un termiņiem. Automatizē ikdienas rutīnas darbus.

Organizē savus darba uzdevumus

Latvijā radīts digitāls rīks, kas pacels produktivitāti jaunā līmenī.

  • Uzdevumu došana grupai vai konkrētam darbiniekam

  • Saziņa un uzdevumu deleģēšana
  • Darbu statuss un izpildes fotoatskaites
  • Risinājums pielāgots datoram un viedtālrunim (App Store un Google Play)

Kā darbojas

Papīra lapiņas, īsziņas, WhatsApp grupas... Aizmirsti! Atvieglo savu ikdienu, organizējot darbus mūsdienīgi un ērti ar Darbu pārvaldnieku!

Visa komanda uz viena viļņa

Ar Darbu pārvaldnieka rīku vari ērti veidot gan vienreizējus, gan regulārus darba uzdevumus, deleģēt darbus citam darbiniekam, mainīt izpildes termiņus, pievienot aprakstus, instrukcijas un attēlus u.c.

Funkcijas

Saziņas iespējas

Attēlu un failu pievienošana

Laika uzskaite

Iespēja nodalīt grupas

Paziņojumu saņemšana

iOS un Android lietotne

API savienojums

Vienreizēji un regulāri uzdevumi

Regulāri sistēmas atjauninājumi

Izvēlies piemērotāko piedāvājumu

Pamata

Līdz 4 darbiniekiem

Minimālā maksa 60 €

Korporatīvais

No 5 darbiniekiem

Individuāls piedāvājums

Piedāvājumā ietilpst

Bezmaksas uzstādīšana
Bezmaksas apmācība
Beztermiņa līgums
Tehniskais atbalsts
Atbilst GDPR

Piemērots dažādām nozarēm

  • Mazumtirdzniecība

  • Ražošana
  • Būvniecība
  • Komunālie servisi
  • Pakalpojumu bizness

Piesakies konsultācijai – mēs ar Tevi sazināsimies!