Kā rīkoties, ja saņēmu atgādinājuma e-pastu vai īsziņu par rēķina samaksu?
Ja maksājums jau ir veikts, lūdzu, paziņo par to Mans LMT sadaļā Rēķini vai nosūti īsziņu uz 8076 8076, tekstā norādot tikai samaksāto summu, piemēram, 9.95.
Ja maksājums vēl nav veikts, aicinām samaksāt rēķinu Mans LMT, autorizējoties ar Smart-ID, eParakstu vai internetbanku. Šādā gadījumā maksājums mūs sasniegs uzreiz un papildus par to informēt nebūs vajadzības.
Šeit pieejama informācija par citām LMT rēķina samaksas iespējām.
Dalīties ar saiti
https://lmt.lmt.lv/bizness/palidziba/rekini-un-maksajumi/rekina-samaksas-iespejas/sanemu-atgadinajumu-par-rekina-samaksu
Saistīti jautājumi
Kā varu noskaidrot informāciju par pēdējā LMT rēķina summu?
Kā varu noskaidrot informāciju par pēdējā LMT rēķina summu?
Kā varu samaksāt LMT rēķinu?
Kā varu samaksāt LMT rēķinu?
Kā rīkoties, ja veikts kļūdains maksājums?
Kā rīkoties, ja saņēmu atgādinājuma e-pastu vai īsziņu par rēķina samaksu?
Kā rīkoties, ja LMT rēķins nav samaksāts laikā?
Kā rīkoties, ja LMT rēķins nav samaksāts laikā?
Vai varu LMT rēķinu samaksāt vēlāk vai pa daļām?
Kur varu samaksāt LMT rēķinu skaidrā naudā, ja nav iespējas apmeklēt klientu centru?
Kur varu samaksāt LMT rēķinu skaidrā naudā, ja nav iespējas apmeklēt klientu centru?
Kā varu izveidot automātisko maksājumu?
Kā varu atcelt automātisko maksājumu vai mainīt limitu?
Neatradi meklēto?
Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.