Kā uzstādīt zvanu pāradresāciju?

Kā uzstādīt zvanu pāradresāciju?

Vienlaicīgi var uzstādīt visus pāradresācijas veidus, turklāt katru no tiem uz citu numuru.

Pāradresāciju administrēšana telefonā
Jebkuru pāradresācijas veidu tu vari uzstādīt vai atcelt, aktivizējot attiecīgo funkciju sava telefona uzstādījumos.

Pāradresāciju administrēšana ar īsziņu
Pēcapmaksas klientiem ir iespēja administrēt pāradresācijas, sūtot īsziņu komandas uz numuru 1688.
XXXXXXXX – numurs, uz kuru vēlies pāradresēt zvanus (bez + zīmes vai 00 arī tādā gadījumā, ja numura priekšā liec valsts kodu).

  • Beznosacījuma pāradresācijas uzstādīšana – PA XXXXXXXX
  • Nosacījuma pāradresācijas uzstādīšana:
    - ja aizņemts – PAA XXXXXXXX
    - ja izslēgts vai atrodas ārpus uztveršanas zonas – PAZ XXXXXXXX
    - ja neatbild – PAN XXXXXXXX 
  • Ja vēlies atcelt visas uzstādītās pāradresācijas, uz to pašu numuru sūti īsziņas komandu PA STOP.

Pievērs uzmanību!
Ja nosacījuma pāradresācijas darbības laikā papildus uzstādīsi arī beznosacījuma pāradresāciju, tad pirms tam uzstādītie nosacījuma režīmi automātiski atjaunosies tikai tad, kad atcelsi beznosacījuma pāradresāciju.

Dalīties ar saiti

https://lmt.lmt.lv/bizness/palidziba/papildpakalpojumi/zvanu-pakalpojumi/ka-uzstadit-zvanu-paradresaciju

Neatradi meklēto?

Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.