Kā es varu uzzināt informāciju par pēdējiem saņemtajiem zvaniem un īsziņām?

Kā es varu uzzināt informāciju par pēdējiem saņemtajiem zvaniem un īsziņām?

Sūti īsziņu PS uz numuru 29319999. Atbildes īsziņā saņemsi šādu informāciju par katru saņemto zvanu vai īsziņu:

  • zvanītāja vai īsziņas sūtītāja numurs vai īsziņu pakalpojuma kods
  • sarunas veikšanas vai īsziņas saņemšanas datums un laiks
  • sarunas ilgums

Ja zvana brīdī numurs netiek uzrādīts, šajā atbildes īsziņā tas būs "nezināms".

Pievērs uzmanību!
- Gadījumos, ja kāds no saņemtajiem zvaniem ir bijis ar aktivizētu numura uzrādīšanas aizliegumu, tad šī zvanītāja numurs netiks norādīts. Zvanītāja numura vietā būs norāde CLIR*. Pārējā informācija par saņemto zvanu nemainīsies.
- Šī iespēja ir pieejama tikai LMT pēcapmaksas klientiem.

*CLIR (Calling Line Identification Restriction) – numura uzrādīšanas aizliegums.

Dalīties ar saiti

https://lmt.lmt.lv/bizness/palidziba/papildpakalpojumi/zvanu-pakalpojumi/informacija-par-sanemtajiem-zvaniem

Neatradi meklēto?

Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.