Kā rīkoties, ja LMT norēķinu iespēju aktivizēju, bet nevaru veikt pirkumus?

Kā rīkoties, ja LMT norēķinu iespēju aktivizēju, bet nevaru veikt pirkumus?

Ja ir aktivizēta LMT norēķinu iespēja Google Play, tomēr neizdodas veikt pirkumu, iespējams, vainīgs kāds no šiem iemesliem.

  • Tavam pieslēguma numuram spēkā paaugstinātas maksas pakalpojumu liegums. Ja vēlies veikt pirkumus, izmantojot LMT norēķinu iespēju, šis ierobežojums jāatslēdz. To vari izdarīt Mans LMT vai jebkurā LMT klientu centrā.
  • Izvēlētā pirkuma summa pārsniedz 50.00 € (tā ir maksimālā viena pirkuma summa, ko var samaksāt ar LMT rēķina vai LMT Kartes starpniecību). Ja izvēlētā satura cena pārsniedz šo summu, būs jāizmanto cits norēķinu veids.
  • Ir pārsniegti pieejamie kredītlimiti. Parasti jaunu pirkumu varēsi veikt 24h laikā.
  • Ir sasniegts Google Play pirkumiem pieejamais mēneša limits (70.00 €). Ja vēlies tērēt lielāku summu, pieslēdz pakalpojumu "Paaugstinātas maksas pakalpojumu mēneša limita atcelšana". To vari izdarīt Mans LMT vai jebkurā LMT klientu centrā.
  • Tavam pieslēgumam pārtraukta pakalpojumu sniegšana. Lai noskaidrotu vairāk, sazinies ar LMT pa tālruni 8076 8076.
  • LMT Kartes kontā nepietiek līdzekļu vai beidzies avansa derīguma termiņš. Papildini LMT Karti vai pagarini esošā avansa derīguma termiņu.

Dalīties ar saiti

https://lmt.lmt.lv/bizness/palidziba/mobilais-saturs/par-google-play/nevaru-veikt-pirkumus

Neatradi meklēto?

Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.