Kā rīkoties, ja LMT norēķinu iespēju aktivizēju, bet nevaru veikt pirkumus?
Ja ir aktivizēta LMT norēķinu iespēja Google Play, tomēr neizdodas veikt pirkumu, iespējams, vainīgs kāds no šiem iemesliem.
- Tavam pieslēguma numuram spēkā paaugstinātas maksas pakalpojumu liegums. Ja vēlies veikt pirkumus, izmantojot LMT norēķinu iespēju, šis ierobežojums jāatslēdz. To vari izdarīt Mans LMT vai jebkurā LMT klientu centrā.
- Izvēlētā pirkuma summa pārsniedz 50.00 € (tā ir maksimālā viena pirkuma summa, ko var samaksāt ar LMT rēķina vai LMT Kartes starpniecību). Ja izvēlētā satura cena pārsniedz šo summu, būs jāizmanto cits norēķinu veids.
- Ir pārsniegti pieejamie kredītlimiti. Parasti jaunu pirkumu varēsi veikt 24h laikā.
- Ir sasniegts Google Play pirkumiem pieejamais mēneša limits (70.00 €). Ja vēlies tērēt lielāku summu, pieslēdz pakalpojumu "Paaugstinātas maksas pakalpojumu mēneša limita atcelšana". To vari izdarīt Mans LMT vai jebkurā LMT klientu centrā.
- Tavam pieslēgumam pārtraukta pakalpojumu sniegšana. Lai noskaidrotu vairāk, sazinies ar LMT pa tālruni 8076 8076.
- LMT Kartes kontā nepietiek līdzekļu vai beidzies avansa derīguma termiņš. Papildini LMT Karti vai pagarini esošā avansa derīguma termiņu.
Dalīties ar saiti
https://lmt.lmt.lv/bizness/palidziba/mobilais-saturs/par-google-play/nevaru-veikt-pirkumus
Saistīti jautājumi
Kas ir Google Play?
Ko piedāvā LMT?
Kādās iekārtās pieejama LMT norēķinu iespēja Google Play?
Kā aktivizēt LMT norēķinu iespēju Google Play?
Kā aktivizēt LMT norēķinu iespēju, ja, atverot Google Play, šādu norēķinu veidu man nepiedāvā?
Kā es varu izmantot LMT norēķinu iespēju Viedtelevīzijā?
Kā es varu izmantot LMT norēķinu iespēju Viedtelevīzijā?
Kā veikt pirkumus Google Play, izmantojot LMT norēķinu iespēju?
Kā rīkoties, ja LMT norēķinu iespēju aktivizēju, bet nevaru veikt pirkumus?
Kā atslēgt iespēju aktivizēt un izmantot LMT norēķinu iespēju Google Play?
Kā atslēgt iespēju aktivizēt un izmantot LMT norēķinu iespēju Google Play?
Kā rīkoties, ja vairs nevēlos izmantot LMT norēķinu iespēju Google Play?
Kā atteikties no pakalpojuma, par kuru regulāri tiek ieturēta maksa?
Kā rīkoties, ja iegādājos jaunu telefonu un LMT norēķinu iespēju Google Play vairs nevaru izmantot?
Kā rīkoties, ja nomainīju SIM karti esošam pieslēgumam un LMT norēķinu iespēju vairs nevaru izmantot?
Kā pirkumi Google Play lietotnē tiks attēloti LMT rēķinā?
Kā es varu saņemt detalizētu informāciju par veiktajiem pirkumiem Google Play?
Kā rīkoties, ja neapmierina iegādātās lietotnes kvalitāte?
Kā rīkoties, ja man piestādīta maksa par pirkumiem, kurus neveicuesmu veicis?
Kā rīkoties, ja vēlos atgūt naudu par veiktu pirkumu Google Play?
Neatradi meklēto?
Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.