Kā rīkoties, ja neapmierina iegādātās lietotnes kvalitāte?
LMT nodrošina tikai norēķinu iespēju un neuzņemas atbildību par iegādātās lietotnes vai cita satura kvalitāti un darbību. Ja neapmierina iegādātā satura kvalitāte vai iegādātā satura vienība nedarbojas atbilstoši, lūdzu, sazinies ar attiecīgā satura izstrādātāju.
Dalīties ar saiti
https://lmt.lmt.lv/bizness/palidziba/mobilais-saturs/par-google-play/neapmierina-iegadatas-lietotnes-kvalitate
Saistīti jautājumi
Kas ir Google Play?
Ko piedāvā LMT?
Kādās iekārtās pieejama LMT norēķinu iespēja Google Play?
Kā aktivizēt LMT norēķinu iespēju Google Play?
Kā aktivizēt LMT norēķinu iespēju, ja, atverot Google Play, šādu norēķinu veidu man nepiedāvā?
Kā es varu izmantot LMT norēķinu iespēju Viedtelevīzijā?
Kā es varu izmantot LMT norēķinu iespēju Viedtelevīzijā?
Kā veikt pirkumus Google Play, izmantojot LMT norēķinu iespēju?
Kā rīkoties, ja LMT norēķinu iespēju aktivizēju, bet nevaru veikt pirkumus?
Kā rīkoties, ja LMT norēķinu iespēju aktivizēju, bet nevaru veikt pirkumus?
Kā atslēgt iespēju aktivizēt un izmantot LMT norēķinu iespēju Google Play?
Kā atslēgt iespēju aktivizēt un izmantot LMT norēķinu iespēju Google Play?
Kā rīkoties, ja vairs nevēlos izmantot LMT norēķinu iespēju Google Play?
Kā atteikties no pakalpojuma, par kuru regulāri tiek ieturēta maksa?
Kā rīkoties, ja iegādājos jaunu telefonu un LMT norēķinu iespēju Google Play vairs nevaru izmantot?
Kā rīkoties, ja nomainīju SIM karti esošam pieslēgumam un LMT norēķinu iespēju vairs nevaru izmantot?
Kā pirkumi Google Play lietotnē tiks attēloti LMT rēķinā?
Kā es varu saņemt detalizētu informāciju par veiktajiem pirkumiem Google Play?
Kā rīkoties, ja man piestādīta maksa par pirkumiem, kurus neveicuesmu veicis?
Kā rīkoties, ja vēlos atgūt naudu par veiktu pirkumu Google Play?
Neatradi meklēto?
Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.