Vienlaikus 43% respondentu atzīst, ka internets ļauj viņiem izpausties drosmīgāk, nekā reālā pasaule. Tomēr tajā pašā laikā cilvēki atzīst, ka labprāt būtu drosmīgāki arī reālajā dzīvē. Lai realizētu savu brīvību un uzdrošinātos paveikt vairāk, 65% aptaujāto atzīst, ka internetā izmanto dažādas „maskas”, kuras atbilstoši piemēro savām aktivitātēm. „Masku” kā savas identitātes daļu 76% gadījumu visvairāk lieto auditorija, kas vecāka par 50 gadiem, bet jaunieši vecumā 18-28 gadi „maskas” izmanto 65% gadījumu.
Tieši tāpēc, lai palīdzētu cilvēkiem internetā iegūto brīvību un pozitīvo pieredzi iemiesot arī reālajā dzīvē, OKarti ir pārņēmušas – MASKAS. Tie ir tēli, kas mūsu digitālās kultūras ietekmē radušies internetā un ieradušies, lai palīdzētu mazināt robežu starp virtuālo un reālo vidi, kļūstot par „tiltu” starp abām pasaulēm. Piecas dažādās OKartes MASKAS - #Iks, #Eror, #Noa, #Mia un #Teo, kas iemieso līderību, provocēšanu, gādību, gudrību un naivumu, uzdrošinās un aicina uzdrīkstēties arī citus, dodot cilvēkiem iespēju gūt jaunus iespaidus.
Par aptauju
Aptauja tapusi sadarbībā ar Snapshots no 2011.gada 7.-11.jūlijam. Ar interneta starpniecību veiktajā aptaujā piedalījās 860 Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 15-74 gadiem.
Dalīties ar saiti