Nozares līdera LMT apgrozījums sasniedz 230 miljonus eiro
2019. gadā LMT turpināja izaugsmi visos nozīmīgākajosdarbības virzienos, sasniedzot 230 miljonu eiro konsolidēto apgrozījumu, kas irpar 6,2% vairāk nekā gadu iepriekš. Uzņēmums ir tirgus līderis pēc apgrozījumagan fiksēto, gan mobilo telekomunikāciju tirgū.
Turpinoties sabiedrības pieprasījumam pēc mobilitātesrisinājumiem ikvienā dzīves jomā, joprojām strauji aug mobilā internetapatēriņa rādītāji - LMT tīklā pārraidīto mobilo datu apjoms gada laikāpieaudzis par 29%. Mainās arī klientu paradumi - jau 79% no interneta telefonālietotājiem izvēlējušies neierobežotu datu pakalpojumu "Neatkarība".
2019. gadā LMT pirmie Latvijā atklāja 5G tīklu, kas irbūtiskākā tehnoloģiju komponente uzņēmumu, sabiedrību un valstu konkurētspējaiceturtās industriālās revolūcijas laikmetā. 2019.gadā tīkla un tehnoloģijuattīstībā, jaunu pakalpojumu ieviešanā uzņēmums investēja 25 miljonus eiro unaptuveni tādu pašu summu plāno investēt arī šogad. Attīstības fokuss tiksvirzīts uz četrām galvenajām jomām - mobilitāte, bezpilotu lidaparātu (dronu)tehnoloģijas, lietu internets, kā arī sabiedrības drošība.
"LMT 2020. gada prioritāte būs investīcijas 5G izpētēun attīstībā, lai strauji virzītu inovatīvu biznesa modeļu un IKT risinājumuizveidi dažādām tautsaimniecības nozarēm. Jāapzinās, ka 5G primāri irindustriāls tīkls, kura iespējas noteiks ne tikai tīkla infrastruktūrasattīstība, bet arī uzņēmumu un valsts organizāciju gatavība digitālajaitransformācijai. Tāpēc LMT nostiprinās savu kompetenci gan kā 5Ginfrastruktūras attīstītājs, gan arī kā tehnoloģiju konsultants un risinājumuizstrādātājs un integrators," nākotnes perspektīvu iezīmē Juris Binde, LMTprezidents.
2019. gadā uzņēmuma izaugsmē būtiska loma bija izpētei unattīstībai, LMT kā ekspertam piedaloties dažādos Eiropas projektos, kā piemēramSPARTA, kura mērķis ir Eiropas kiberdrošības stiprināšana, COMP4DRONES, kasfokusējās uz dronu ekosistēmas attīstību, un iMUGS, kas saistīts ar militāro undrošības jomu.
Biznesa klientu vidū 2019. gadā strauji attīstījāspieprasījums tādiem LMT jaunajiem pakalpojumiem kā "Zvanupārvaldnieks", elektroniskā darba laika uzskaites sistēmas EDLUS un mobiloiekārtu pārvaldības risinājums - ieņēmumi no šiem pakalpojumiem pieauga par54%.
Strauji aug arī LMT Viedtelevīzija, kur līdz ar pasaulesklases izklaides saturu tiek piedāvāti arī oriģinālraidījumi, turklāt 2019.gadāpie skatītājiem nonāca arī pirmais LMT seriāls "Tur". LMTViedtelevīzija tika novērtēta arī ārpus Latvijas ar nomināciju prestižajaiGlobal Mobile Awards - 2019.gadā divās kategorijās, bet 2020. gadā - vienākategorijā.
2019. gadā par 9,8% augusi LMT rentabilitāte jeb EBITDA*,sasniedzot 74,3 miljonus eiro, peļņa sasniedz 28,9 miljonus eiro (neauditētidati), bet klientu pieslēgumu skaits pārsniedzis 1,31 miljonu.
* EBITDA - peļņa pirms procentu, nodokļu, nolietojuma unamortizācijas atskaitījumiem.
PAR LMT
LMT ir klientu skaita, apgrozījuma un tīkla pārklājuma ziņālielākais mobilo sakaru operators Latvijā ar plašāko klientu apkalpošanastīklu. Kā inovāciju līderis tirgū LMT jau šobrīd klientiem piedāvā pilnaspektra, augstas kvalitātes telekomunikāciju pakalpojumus - balss sakarus,ātrgaitas mobilo internetu bez apjoma ierobežojuma, kā arī mobilo televīzijuLMT Straume un LMT Viedtelevīziju.
Dalīties ar saiti