2008. gada 27. novembris

LMT saņem klientu apkalpošanas balvu

Latvijas Mobilais Telefons (LMT) ir saņēmis Klientu apkalpošanas Gada balvu lielo uzņēmumu grupā. Šī atzinība apliecina LMT rūpes par klientiem un LMT klientu apkalpošanas darbinieku augsto profesionalitātes līmeni.

LMT prezidents Juris Binde: „Latvijas Mobilā Telefona sasniegumi balstās ne tikai uz jaunākajām tehnoloģijām un kvalitatīvo sakaru tīklu. Visa pamatā ir cilvēki, kas dod savu ieguldījumu tīkla attīstībā, jaunu pakalpojumu piedāvāšanā un kvalitatīvā klientu apkalpošanā.”

Balva dibināta ar mērķi veicināt Latvijas uzņēmumu sistemātisku darbu pie klientu apkalpošanas standartu izstrādes un ieviešanas praktiskajā darbībā, paaugstinot klientu apmierinātību gan uzņēmuma, gan visas valsts konkurētspēju, un izteikt publisku atzinību tiem, kas klientu apkalpošanā sasnieguši vislabākos rezultātus. Klientu apkalpošanas Gada balva ir a/s „Swedbanka” un Latvijas Kvalitātes asociācijas sadarbībā tapis projekts.

LMT darbojas pēc augstiem, starptautiski atzītiem kvalitātes vadības standartiem, ko nosaka ISO 9001:2000 standarts. LMT pagājušajā gadā kā pirmais uzņēmums Latvijā saņēma Latvijas Darba devēju konfederācijas un Valsts kancelejas Efektīvas pārvaldības gada balvu.

Kopš LMT dibināšanas kopējie kapitālieguldījumi pārsnieguši jau 250 miljonus latu. Šīs investīcijas ļāvušas LMT izveidot vienu no modernākajiem mobilo sakaru tīkliem Eiropā. Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) pēdējie veiktie mobilo sakaru operatoru kvalitātes mērījumi apliecina, ka LMT tīkls ir kvalitatīvākais visos galvenajos parametros.

Dalīties ar saiti