Kā saņemt sarunu sarakstu tikai par saņemtajiem zvaniem?
Ja tev nepieciešams sarunu saraksts tikai par saņemtajiem zvaniem, lūdzu, ienāc Mans LMT, autorizējoties ar internetbanku, eParakstu vai Smart-ID, un raksti mums sadaļā "Saziņa ar LMT".
Sarakstā būs norādīti gan saņemtie zvani, gan īsziņas (kā īsziņas sūtītājs būs norādīts LMT īsziņu centrāles numurs 29202020).
Lūdzu, pievērs uzmanību!
- Saņemto zvanu sarakstu piedāvājam elektroniskā formā.
- Saņemto zvanu saraksts tiek sagatavots par katru norēķina periodu atsevišķi. To piedāvājam tikai par pēdējiem 6 mēnešiem.
- Saņemto zvanu sarakstā neredzēsi tos numurus, kuri izmanto LMT pakalpojumu numura uzrādīšanas aizliegums. To vietā būs norāde "Privāts numurs".
- Saņemto zvanu sarakstā nebūs iekļauti ārvalstīs saņemtie zvani, īsziņas, kuras saņem pakalpojuma Mobilais mārketings un “Notikumu tarifikācija” ietvaros, kā arī patērētais interneta apjoms par saņemtajiem MMS.
Šeit pieejama informācija par saruna saraksta veidiem un maksām.
Dalīties ar saiti
https://lmt.lmt.lv/bizness/palidziba/rekini-un-maksajumi/sarunu-saraksts/par-sanemtajiem-zvaniem
Saistīti jautājumi
Kas ir sarunu saraksts?
Kā saņemt sarunu sarakstu par veiktajiem zvaniem?
Kā saņemt sarunu sarakstu par veiktajiem zvaniem?
Kā varu saņemt sarunu sarakstu par laika periodu, kas vecāks par 18 mēnešiem?
Kā saņemt sarunu sarakstu tikai par saņemtajiem zvaniem?
Kā varu noskaidrot, kas man ir sūtījis īsziņu?
Kā varu noskaidrot, kas man ir sūtījis īsziņu?
Kādas ir sarunu saraksta izmaksas?
Kādas ir sarunu saraksta izmaksas?
Neatradi meklēto?
Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.