Kā rīkoties, ja neesmu neko abonējis vai pasūtījis, tomēr rēķinā parādās aprēķināta maksa?
Iespējams, tu esi devis piekrišanu pakalpojuma saņemšanai kādā citā veidā, piem., nosūtot e-pastu vai zvanot pakalpojuma nodrošinātājiem, tādēļ, lūdzu, pārliecinies par to!
Var gadīties, ka telefons bijis atstāts bez uzraudzības un kāds ir pieteicies paaugstinātas maksas pakalpojumu saņemšanai bez tavas atļaujas. Lai noskaidrotu, kas tieši ir noticis, noteikti sazinies ar konkrēto mobilā satura piegādātāju.
Dalīties ar saiti
https://lmt.lmt.lv/bizness/palidziba/mobilais-saturs/mobilas-izklaides-pakalpojumi/aprekinata-maksa
Saistīti jautājumi
Kas ir mobilā satura pakalpojumi?
Kā varu noskaidrot, kādi mobilā satura pakalpojumi ir izmantoti?
Kā varu noskaidrot, kādi mobilā satura pakalpojumi ir izmantoti?
Kā varu atteikties no pakalpojuma, par kuru regulāri tiek ieturēta maksa?
Kā varu atteikties no mobilā satura pakalpojumu saņemšanas?
Kā varu atteikties no mobilā satura pakalpojumu saņemšanas?
Cik jāmaksā par mobilā satura pakalpojumiem?
Cik maksās īsziņas nosūtīšana uz paaugstinātas maksas pakalpojuma numuru?
Cik maksās īsziņas nosūtīšana uz paaugstinātas maksas pakalpojuma numuru?
Cik maksās paaugstinātas maksas pakalpojums, ja tam piesakos internetā?
Cik maksās paaugstinātas maksas pakalpojums, ja tam piesakos internetā?
Cik maksās paaugstinātas maksas pakalpojums, ja tam piesakos, veicot zvanu?
Cik maksās paaugstinātas maksas pakalpojums, ja tam piesakos, veicot zvanu?
Neatradi meklēto?
Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.