Kāda informācija ir pieejama Mans LMT?

Kāda informācija ir pieejama Mans LMT?

Pieslēdzoties ar internetbankas starpniecību, eParakstu vai Smart-ID

Izmantojot kādu no šīm autorizēšanās iespējām, var apskatīt informāciju par visiem pieslēgumiem, kas reģistrēti uz uzņēmuma vārda. Pieejami pēdējie rēķini, ir iespēja mainīt rēķinu saņemšanas e-pasta adresi, aplūkot informāciju par Nomaksas un Atvērtā līguma iekārtām, apskatīt un administrēt (pieslēgt, atslēgt, mainīt parametrus) LMT pakalpojumus, mainīt tarifu plānu jebkuram numuram, kā arī elektroniski apstiprināt līgumus ar LMT.

Svarīgi!
Mans LMT pieejamā informācija un funkcionalitāte būs atbilstoša konkrētās personas pilnvarojumam.

Pieslēdzoties ar numuru

Tu varēsi apskatīt informāciju tikai par savu pieslēguma numuru – tarifu plānu, pieslēgtos pakalpojumus (Internets telefonā, Mobilais mārketings, Zvanu pārvaldnieks u.c.). Tu vari sekot līdzi nosūtīto īsziņu skaitam, norunātajām minūtēm un izmantotajam interneta apjomam, kā arī summai, kas sakrājusies kopš pēdējā saņemtā rēķina. Tāpat tu vari savam numuram pieslēgt un administrēt atsevišķus pakalpojumus.

Dalīties ar saiti

https://lmt.lmt.lv/bizness/palidziba/mans-lmt/mans-lmt-lietosana/pieejama-informacija

Neatradi meklēto?

Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.