Klientu saziņa ar LMT
Ja rodas kādi jautājumi, neskaidrības vai problēmsituācijas, droši sazinies ar mums:
- LMT diennakts bezmaksas informatīvais tālrunis 80768076
- e-pasts [email protected]
- jebkurā LMT klientu centrā
- LMT e-veikala kontakti
Mūsu speciālisti tevi noteikti uzklausīs!
Lai izprastu jautājumu būtību, rastu efektīvākos problēmu risinājumus un nodrošinātu klientu apkalpošanu, kā arī ievērotu LMT drošības intereses, sarunas ar LMT informatīvo tālruņu konsultantiem tiek ierakstītas un saglabātas. Šos ierakstus var izmantot sūdzību izskatīšanai, tie uzskatāmi arī par pierādījumiem klienta un LMT saziņai savstarpējo strīdu risināšanā.
Klientam ir tiesības par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu vērsties LMT ar pieteikumu. Atbildi uz rakstisku patērētāja pieteikumu LMT sniedz normatīvajos aktos noteiktajā termiņā. Visos pārējos gadījumos, LMT sniedz atbildi viena mēneša laikā no attiecīgās pretenzijas saņemšanas dienas, ja attiecīgajā jautājumā nav nepieciešama papildu apstākļu noskaidrošana. Visi strīdi un nesaskaņas, kas var rasties starp LMT un klientu, vispirms tiek risināti sarunās, kuru uzsākšanai nepieciešams rakstisks klienta iesniegums LMT. Ja vienošanās netiek panākta, strīdi tiek risināti normatīvajos aktos noteiktā kārtībā. Papildus tam patērētāji var izmantot arī tiesības tālāk vērsties pie konkrētās jomas ārpustiesas strīdu risinātājiem, kas iekļauti Patērētāju tiesību aizsardzības centra mājaslapā publicētajā sarakstā ptac.gov.lv, tostarp jautājumos saistībā ar elektronisko sakaru pakalpojumiem vērsties Sabiedrisko pakalpojumu regulēšana komisijā sprk.gov.lv vai attiecībā uz internetā iegādātām precēm un pakalpojumiem izmantot Eiropas SIT platformu atbilstoši ES Regulai Nr.524/2013: https://webgate.ec.europa.eu, savukārt par personas datu jautājumiem vērsties Datu valsts inspekcijā.
Ja vēlies saņemt LMT piedāvājumus un jaunumus, šeit pieejama informācija par pieteikšanās iespējām.
Dalīties ar saiti
https://lmt.lmt.lv/bizness/palidziba/ligumi-un-noteikumi/juridiska-informacija/klientu-sazina-ar-lmt
Saistīti jautājumi
Klientu saziņa ar LMT
Elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitāte
Nepārvaramas varas apstākļi
Pilnvarojumi
Līgumu elektroniska apstiprināšana Mans LMT
LMT Klientu attālinātās apkalpošanas noteikumi
LMT Kartes papildināšana ar bankas maksājumu karti
Piekļuves liegšana interneta vietnēm
Brīdināšana par interneta vietnes potenciālo bīstamību
Brīdināšana par interneta vietnes potenciālo bīstamību
BGK tālvadības pilotu apmācību apraksts un noteikumi
Tālvadības pilotu teorētisko zināšanu eksāmena noteikumi
LMT pamatpiedāvājumā ietvertie pakalpojumi
Neatradi meklēto?
Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.