Kā iespējams pieteikt abonenta maiņu attālināti?
Šādas izmaiņas var veikt esošais numura īpašnieks/-ce internetvietnē Mans LMT, autorizējoties ar internetbanku, eParakstu vai Smart-ID.
Sadaļa Iesniegumi – izvēlies Abonenta maiņa.
Lūdzu, informē jauno numura īpašnieku, lai sazinās ar mums par SIM kartes piegādi un līguma apstiprināšanas veidu.
Ja Tev nav iespējas autorizēties Mans LMT, lūdzu, raksti mums no rēķina saņemšanas e-pasta adreses uz [email protected], pielikumā pievienojot parakstītu iesniegumu. Iesniegumā jābūt norādītiem esošā numura īpašnieka datiem – vārds, uzvārds, personas kods un klienta numurs.
Ja gadījumā nav iespējas to paveikt elektroniski, droši sazinies ar mums – meklēsim risinājumu!
Dalīties ar saiti
https://lmt.lmt.lv/bizness/palidziba/attalinatas-iespejas/pakalpojumu-izmantosana/ka-pieteikt-abonenta-mainu-attalinati
Saistīti jautājumi
Kā es varu attālināti kļūt par LMT klientu?
Kā es varu attālināti kļūt par LMT klientu?
Kā var attālināti pieteikt Skolēna piedāvājumu?
Kā varu attālināti pieteikties Ģimenes piedāvājumam?
Kā varu attālināti pieteikties Jauniešu piedāvājumam?
Kā attālināti nomainīt balss pieslēguma numuram tarifu plānu vai veikt izmaiņas pakalpojumā Internets telefonā?
Kā iespējams pāriet no pēcapmaksas uz priekšapmaksu attālināti?
Kā attālināti pārslēgt līgumu no neterminētā uz terminēto?
Kā iespējams veikt SIM kartes maiņu, ja lietotājs ir karantīnā?
Kā varu noskaidrot savu PIN vai PUK kodu?
Kā varu noskaidrot savu PIN vai PUK kodu?
Kādēļ ir traucēta LMT pakalpojumu darbība?
Vai varu attālināti pāriet pie LMT no cita operatora, atrodoties ārzemēs?
Vai varu pieteikt personas datu maiņu attālināti?
Kā attālināti iegādāties LMT Kartes starta komplektu?
Kā attālināti iegādāties LMT Kartes starta komplektu?
Esam uzsākuši attālinātu uzņēmuma darbību. Vai LMT var sniegt konsultācijas par tehniskajiem risinājumiem?
Neatradi meklēto?
Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.