LMT vietējo sarunu tarifi tiek pazemināti vidēji par 12,5%
LMT ģenerāldirektors Juris Binde: "Pieaugot abonentu skaitam un sarunu daudzumam, tarifu pazemināšana ir likumsakarīga. Sekojot pasaulē valdošajām tendencēm, LMT tarifi tiek regulāri pazemināti jau kopš 1993. gada."
Būtisks priekšnoteikums tarifu pazeminājumam ir attiecīgs abonentu skaita pieaugums, ko, savukārt, veicina sākuma izmaksu samazināšanās. Pirms septiņiem gadiem mobilais tālrunis un pieslēgums tīklam maksāja vismaz tūkstoti latu, šodien izmaksas samazinājušās desmitkārt. Toreiz tikai 25 no LMT 500 abonentiem bija privātpersonas - šogad to ir vairāk nekā trīs ceturtdaļas.
1. aprīlī tarifi tiek pazemināti zvaniem uz LMT GSM un NMT tīklu, fiksēto tīklu Rīgā, Rīgas rajonā un Latvijā, kā arī zvaniem uz Baltcom GSM tīklu. Turpmāk viena saruna no LMT mobilā tālruņa izmaksās par 18% vai 7% mazāk, atkarībā no zvana virziena:
zvana virziens | vecais tarifs pamata/pazemin. | jaunais tarifs pamata/pazemin. | vidējais pazeminājums % |
Rīga, Rīgas rajons | 0.17/0.12 | 0.14/0.10 | 18% |
fiksētais tīkls Latvijā | 0.17/0.12 | 0.14/0.10 | 18% |
Baltcom GSM | 0.17/0.12 | 0.14/0.10 | 18% |
LMT mobilais tālrunis | 0.15/0.11 | 0.14/0.10 | 7% |
Noslēdzot abonēšanas līgumu, LMT un abonents kļūst par partneriem, kas nozīmē arī savstarpēju uzticēšanos un atbildību. Lai tie nebūtu tukši vārdi, LMT ir vairāk nekā tikai pakalpojumu sniedzējs, bet atbild par savā tīklā reģistrētajiem tālruņiem un sakaru kvalitāti. Lai gan mobilās telekomunikācijas ir viena no mūsdienu tehnokrātiskās vides sastāvdaļām, LMT jaunais imidžs un reklāmas kampaņa ir vērsti uz cilvēciskajām attiecībām - sirsnīgām sarunām. Savstarpēja iecietība un labsirdība ir tas, kas arvien vairāk pietrūkst cilvēku attiecībās un mobilais tālrunis ir piemērots sabiedrotais ceļā uz sirsnīgāku saskarsmi.
Dalīties ar saiti