Palīdzība

      2014. gada 11. aprīlis

      LMT Digital 2014



      «Digital» ir vērienīgākā interneta mārketinga un sociālo mediju konference Baltijā, kas 2014. gadā Rīgā tiek rīkota jau ceturto reizi. Konferencē piedalīsies pašmāju un ārvalstu eksperti, kuri aplūkos plašu nozarē aktuālo tēmu klāstu – zīmolu komunikāciju sociālajos medijos, jaunās paaudzes tīmekļa statistiku, patērētāju uzvedības mērījumus un jaunās tendences, kā arī zīmolu gatavību jaunajām tehnoloģijām.

      15. aprīlī konferences tiešraidi ikviens interesents varēs skatīties gan savā viedierīcē – m.lmt.lv, gan LMT mājaslapā.
      No 22.aprīļa tikai LMT klientiem m.lmt.lv būs pieejamas konferences videolekcijas, kā arī intervijas ar lektoriem.


      Konferences tēmas

      • Analogais vs Digitālais (Artūrs Mednis, Latvija)
      • Mārketings datu un meklētājprogrammu pasaulē (Kregs Listers, Anglija)
      • Mobilās ierīces: tagad un nākotnē (Marks Brils, Anglija)
      • Mobilā vide Latvijā (Ingmārs Pūķis, Latvija)
      • Brandperformance (Mabo Steinerte, Vācija)
      • Social TV (Emīls Angervals, Zviedrija)
      • Inovatīvs  ne-interenta satura iedvesmots video-on-demand serviss  (Ivans Šestakovs)
      • Digitāla auto pircēja ceļojums (Enriko Hanišs, Vācija)
      • E-komercijas tirgus kopskats un tendencies (Māris Naglis, Latvija)
      • Social 2015  (Sīns Mofits, Kanāda)
      Plašāka informācija par konferenci pieejama LMT Digital 2014 mājaslapā.

      Dalīties ar saiti