2006. gada 5. decembris

LMT abonentu apkalpošanas centrs Daugavpilī sāk darbu jaunās telpās

Šonedēļ Daugavpilī LMT abonentu apkalpošanas centrs sāk darbu jaunā vietā, Mihoelsa ielā 66.

LMT abonentu apkalpošanas centrs Daugavpilī tika atvērts pirms septiņiem gadiem, un šajā laikā ir iemantojis popularitāti, palīdzot klientiem atrisināt visus ar mobilajiem sakariem saistītos jautājumus. Pieaugot LMT klientu skaitam un to vajadzībām, aktualizējās nepieciešamība pēc plašākām un modernāk iekārtotām telpām.

Edīte Drelinga, LMT abonentu apkalpošanas centra Daugavpilī vadītāja uzsver būtiskākos uzlabojumus: „Jaunais cents atrodas ērti pieejamā vietā, un sniegs iespēju saņemt profesionālas speciālistu konsultācijas, kā arī iegādāties LMT pakalpojumus un mobilos tālruņus. Jaunajā centrā klientus sagaida plašākas un ērtākas telpas, kā arī plašāka LMT dīlera Dual mobilo telefonu tirdzniecības vieta. Klientiem vairs nevajadzēs uzmanīt, lai nenokavētu savu rindu, jo par to rūpēsies automātisks rindotājs, kas izsniedz numuriņu un uz labi pārredzama tablo atspoguļo to kārtas numuru, kas tiks apkalpots nākamais.”

Tagad abonentu apkalpošanas centrā ierīkota arī atsevišķa telpa, kur tikties ar korporatīvajiem un biznesa klientiem, - līdz šim tādas iespējas nebija.

Jaunajā centrā uzstādīts stends ar datoru, kur ikvienam apmeklētājam ir pieejama LMT mājas lapa un virtuālais abonentu apkalpošanas centrs Mans LMT. Tajā iespējams sekot līdzi informācijai par savu LMT pieslēgumu, apmaksāt rēķinus, pieslēgt pakalpojumus un ērti kontrolēt saņemto pakalpojumu izmaksas.

2006. gada 1. novembrī LMT bija 917 651 klients, tas ir 40.13% Latvijas iedzīvotāju. Līdz gada beigām LMT tīkla pārklājums nodrošinās sakarus 97.82% valsts iedzīvotāju 99.01% teritorijas.

Dalīties ar saiti