LMT abonenti var izmantot "Zvanu filtru"
Latvijas Mobilais Telefons GSM tīkla abonentiem no 3. maija piedāvā pakalpojumu kopu "Zvanu filtrs", kas dod iespēju šķirot ienākošos zvanus. Pakalpojumu kopā ietverti divi jaunumi: "Melnais un Baltais saraksts" un "Baltais saraksts+".
"Melnais saraksts" ļauj veidot sarakstu ar tālruņa numuriem, kuriem liegta iespēja sazvanīt pakalpojuma lietotāju. Savukārt "Baltajā sarakstā" iekļautajiem numuriem tiek dota iespēja sazvanīt pakalpojuma lietotāju. Pārējie zvani aktivizēta "Baltā saraksta" laikā tiek atteikti. Vienlaicīgi var aktivizēt tikai "Melno" vai "Balto" sarakstu, jo tie savstarpēji izslēdz viens otru.
"Baltais saraksts+" ļauj veidot numuru sarakstu, no kuriem pakalpojuma lietotāju var sazvanīt, viņam atrodoties ārpus Latvijas. "Baltais saraksts+" ieviests to abonentu ērtībām, kuri izmanto viesabonēšanu ārvalstīs. Piemēram, transporta kompānija apmaksā tālbraucēja šofera mobilā telefona sarunas. Šoferim atrodoties Latvijā, viņu var sazvanīt jebkurš tālruņa numurs, bet, atrodoties ārzemēs – tikai "Baltajā sarakstā+" iekļautie numuri.
Ja abonentam zvana no "Baltajā sarakstā" un "Baltajā sarakstā+" neiekļauta vai "Melnajā sarakstā" iekļauta tālruņa numura, atskan paziņojums: "Abonents zvanu saņemšanu uz laiku ir slēdzis".
"Zvanu filtru" var pieslēgt LMT abonentu apkalpošanas centros un pie LMT dīleriem. "Melno un Balto sarakstu" var veidot un aktivizēt ar īsziņu palīdzību. Katrā sarakstā var iekļaut līdz 15 Latvijā reģistrētiem tālruņa numuriem.
Pakalpojuma "Zvanu filtrs" pieslēguma maksa ir Ls 3.54, abonēšanas maksa Ls 1.48. Visas cenas ar PVN.
Jaunais pakalpojums veidots uz IN (Intelligent Network) platformas, kas ir viens no mūsdienīgākajiem un kvalitatīvākajiem risinājumiem telekomunikāciju tehnoloģiju jomā.
Dalīties ar saiti