Kāda informācija redzama rēķinā?

Kāda informācija redzama rēķinā?

  • Sarunas LMT tīklā – zvani Latvijā uz LMT un LMT Kartes numuriem.
  • Sarunas – zvani Latvijā uz Tele2, Bite, TET u.c. sakaru operatoru numuriem, kā arī zvani uz uzziņu dienestiem, paaugstinātās maksas tālruņiem u.c.
  • Zvani uz ārzemēm – zvani no Latvijas uz ārvalstīm.
  • Sarunas ārzemēs – ārvalstīs veiktie un saņemtie zvani.
  • Paaugstinātas maksas zvani – zvani uz paaugstinātas maksas numuriem.
  • Mobilā satura pakalpojumi – ar īsziņu palīdzību vai internetā pasūtītās spēles, dalība loterijās un akcijās, telebalsojumi, reklāmas ziņojumi, atsevišķu mājaslapu apmeklējumi, arī informatīvās īsziņas no Mobilās bankas u.tml. pakalpojumi.
  • Ziedojumi – zvani un īsziņas uz paaugstinātās maksas ziedojumu tālruņa numuriem vai pakalpojumu kodiem (maksai netiek aprēķināts PVN).
  • Abonēšanas maksa – maksa par tarifu plāna vai pakalpojuma izmantošanu iepriekšējā kalendārajā mēnesī.
  • Minimālā mēneša maksa – parādās rēķinā, ja summa par tarifu plānā iekļauto pakalpojumu izmantošanu iepriekšējā kalendārajā mēnesī ir zemāka vai vienāda ar LMT noteikto minimālo mēneša maksu. Ja maksa par izmantotajiem pakalpojumiem pārsniedz šo minimālo maksu, tad rēķinā uzskaitīti visi izmantotie pakalpojumi.
  • Fiksētā mēneša maksa – fiksēta summa par tarifu plānā iekļauto pakalpojumu izmantošanu iepriekšējā kalendārajā mēnesī. Tā tiek aprēķināta tāpat kā abonēšanas maksa.
  • Rēķina kopijas izsūtīšana pa pastu – rēķinā redzama tikai tādā gadījumā, ja esi izvēlējies saņemt rēķinu elektroniskā formā (rēķins e-pastā), bet neesi atteicies no rēķina saņemšanas pa pastu.
  • Maksa par e-rēķina saņemšanu – tiek piemērota par e-rēķina saņemšanu SEB bankā.

Dalīties ar saiti

https://lmt.lmt.lv/palidziba/rekini-un-maksajumi/rekina-skaidrojums/kada-informacija-redzama-rekina

Neatradi meklēto?

Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.