Kā rīkoties, ja man piestādīta maksa par pirkumiem, kurus neveicuesmu veicis?

Kā rīkoties, ja man piestādīta maksa par pirkumiem, kurus neveicuesmu veicis?

Ja neatpazīsti pirkumu, vispirms pārliecinies, vai to nav veicis kāds no tavas ģimenes – iespējams, bērns ir spēlējis kādu spēli, kā rezultātā radušās neparedzētas izmaksas.

Ja noskaidro, ka maksājums nebija autorizēts vai bija nejaušs, lai saņemtu palīdzību, sazinies ar Google. Pirms pieteikuma aizpildīšanas pārliecinies, ka sistēmā pierakstījies ar Google kontu, ar kuru pieteikums saistīts.

Lai izvairītos no neautorizētiem un nejaušiem pirkumiem, uzstādi autentifikācijas pieprasījumu pirms katra pirkuma. To vari izdarīt Google Play mobilās lietotnes sadaļā "Iestatījumi", izvēloties "Pieprasīt autentifikāciju pirkumiem".

Tāpat izmanto iekārtas ekrāna bloķēšanu, uzstādot PIN kodu vai paroli.

Dalīties ar saiti

https://lmt.lmt.lv/palidziba/mobilais-saturs/par-google-play/jamaksa-par-pirkumiem-kurus-neveicu

Neatradi meklēto?

Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.