Kā rīkoties, ja neesmu neko abonējis vai pasūtījis, tomēr rēķinā parādās aprēķināta maksa?

Kā rīkoties, ja neesmu neko abonējis vai pasūtījis, tomēr rēķinā parādās aprēķināta maksa?

Iespējams, tu esi devis piekrišanu pakalpojuma saņemšanai kādā citā veidā, piem., nosūtot e-pastu vai zvanot pakalpojuma nodrošinātājiem, tādēļ, lūdzu, pārliecinies par to!

Var gadīties, ka telefons bijis atstāts bez uzraudzības un kāds ir pieteicies paaugstinātas maksas pakalpojumu saņemšanai bez tavas atļaujas. Lai noskaidrotu, kas tieši ir noticis, noteikti sazinies ar konkrēto mobilā satura piegādātāju.

Dalīties ar saiti

https://lmt.lmt.lv/palidziba/mobilais-saturs/mobilas-izklaides-pakalpojumi/aprekinata-maksa

Neatradi meklēto?

Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.