Kas notiek, ja LMT Kartes konts netiek papildināts līdz lietošanas termiņa beigām?
Ja nokavē lietošanas termiņa beigas, t.i., šajā laikā nav papildināts LMT Kartes konts, ir jāzvana pa LMT diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80768076 vai jāatnāk uz LMT klientu centru ar lūgumu atjaunot numuru. 6 mēnešu laikā pēc lietošanas termiņa beigām numurs tiek atjaunots bez maksas.
Svarīgi!
- Lūgsim nosaukt oriģinālo PIN 1 kodu.
- Konta papildināšana pēc numura atjaunošanas ir jāveic 3 dienu laikā.
- Ja LMT Karte nav atkārtoti aktivizēta 6 mēnešu laikā pēc lietošanas termiņa beigām, numurs var tikt nodots lietošanā citai personai. Neizlietotais avanss netiek atmaksāts.
Dalīties ar saiti
https://lmt.lmt.lv/palidziba/lmt-karte/lmt-karte-termini/konts-netiek-papildinats
Saistīti jautājumi
Kādi ir termiņi, kas jāievēro, iegādājoties vai lietojot LMT Karti?
Kas ir LMT Kartes avansa derīguma termiņš?
Kas ir LMT Kartes lietošanas termiņš?
Kas ir LMT Kartes izmantošanas termiņš?
Kas notiek, ja LMT Kartes kontu pēc kārtas papildina ar lielāka un mazāka nomināla atjaunošanas karti?
Kāda ir LMT Kartes termiņu precizitāte?
Neatradi meklēto?
Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.