LMT telefonpasts kļuvis ērtāks un vienkāršāks
No 1. jūnija ērtāka un vienkāršāka kļuvusi LMT "Telefonpasta" lietošana. Šis pakalpojums, ko LMT piedāvā jau kopš 1994. gada, veic automātiskā atbildētāja funkciju, kā arī nodrošina balss un faksa paziņojumu saņemšanu un pārsūtīšanu citiem lietotājiem.
Tagad telefonpasta pastkastīte ir piesaistīta mobilā tālruņa numuram, neizdalot atsevišķu numuru, kā tas bija līdz šim. Pastkastītēm, atkarībā no iepriekš izvēlētās valodas, ir vienots iezvana numurs un vienots numurs zvanu pāradresēšanai:
Pastkastītes valoda | Iezvana numurs | Zvanu pāradresācijas numurs |
Latviešu | 9310030 | 9310031 |
Krievu | 9310032 | 9310033 |
Angļu | 9310034 | 9310035 |
Lai nokļūtu savā pastkastītē, jāzvana uz pastkastītes valodai atbilstošo iezvana numuru, bet, lai citi zvanītāji nonāktu pastkastītē, nepieciešams uzstādīt pāradresāciju.
Lai padarītu pakalpojuma lietošanu vēl ērtāku, iespējams izmantot "Īsziņu no telefonpasta", kas pastkastītes īpašniekam automātiski nosūta īsziņu, gan tad, kad saņemts jauns paziņojums, gan arī tad, ja kāds ir zvanījis uz pastkastīti neatstājot paziņojumu.
Automātiskā atbildētāja līmenī pakalpojums ir bezmaksas, paziņojumu vadības līmeņa telefonpasta abonēšanas maksa ir Ls 4.13 ar PVN.
Jaunajiem "Telefonpasta" lietotājiem uzlabotais pakalpojums būs pieejams no 1. jūnija, bet esošajiem tas tiks nomainīts pakāpeniski no 1. jūlija līdz 1. oktobrim.
Plašāka informācija par "Telefonpastu" atrodama LMT Interneta mājas lapā un pa LMT diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 8000076.
Dalīties ar saiti