LMT stabils apgrozījuma, rentabilitātes un klientu skaita pieaugums
2015. gada trešajā ceturksnī LMT apgrozījums un klientu skaits turpinājis stabili augt. Apgrozījums šī gada deviņos mēnešos pieaudzis par 4,3%, salīdzinot ar iepriekšējā gada atbilstošo periodu, un sasniedz 127,8 miljonus eiro, savukārt pieslēgumu skaits gada laikā kopš 2014. gada septembra pieaudzis par 19 000 līdz 1 141 000.
2015. gada deviņos mēnešos uzņēmuma rentabilitāte pieaugusi par 5,7 miljoniem eiro sasniedzot 43,7 miljonus eiro.
Būtiski palielinājies gan realizēto viedtālruņu apjoms (par 69% vairāk nekā pērn šajā periodā), gan interneta telefonā lietotāju skaits – 193 tūkstoši lietotāju (par 26% vairāk nekā pērn šajā periodā). Datu pakalpojumu ieņēmumi gada laikā pieauguši par 23%, apliecinot, ka mobilā satura patēriņš kļūst par patērētāju ikdienu. LMT Straume unikālo lietotāju skaits 2015. gadā sasniedzis 755 tūkstošus.
“LMT šobrīd ir labākā finansiālajā, tehnoloģiskajā, morālajā un konkurētspējas pozīcijā kā jebkad. Stabilā izaugsme šī gada deviņos mēnešos apliecina LMT izvēlētās tehnoloģiju konverģences stratēģijas pareizību un mobilo tehnoloģiju dominantes veidošanos pasaulē un Latvijā. Esam gatavi konkurencei jebkādās tās formās un izpausmēs,” norāda Juris Binde, LMT prezidents.
LMT jau šobrīd klientiem piedāvā pilna spektra, augstas kvalitātes telekomunikāciju pakalpojumus – balss sakarus, datu pārraidi, mobilo televīziju, kā arī mobilajā platformā balstītus fiksētos balss sakarus un datu pārraidi.
PAR LMT
LMT ir pēc klientu skaita, apgrozījuma un tīkla pārklājuma lielākais mobilo sakaru operators Latvijā. "Uzņēmumu reputācijas topā" LMT atzīts par uzņēmumu ar desmit gadu laikā labāko reputāciju Latvijā. Tāpat LMT ir "Latvijas patērētāju Mīlētāko zīmolu" un "Latvijas iekārojamāko darba devēju topa" augšgalā. “Latvijas vērtīgāko uzņēmumu topā” LMT atzīts par uzņēmumu ar procentuāli visstraujāko vērtības pieaugumu telekomunikāciju nozarē 2015. gadā.
Dalīties ar saiti