LMT pirmo reizi Latvijā piedāvās pilnvērtīgu mobilā e-pasta pakalpojumu
2006. gada aprīlī LMT korporatīvajiem klientiem būs pieejams pakalpojums Tiešpasts, kas ļaus pilnvērtīgi strādāt ar elektronisko pastu un tā pielikumiem mobilajā tālrunī, attālināti no biroja darba vietas.
LMT prezidents Juris Binde: „LMT vienmēr ir meklējis un atradis arvien jaunas iespējas, lai saviem klientiem piedāvātu risinājumus, kas mobilā tālruņa lietošanu padara produktīvāku un ērtāku. LMT klienti pirmie Latvijā varēja lietot WAP, mobilo banku, GPRS un EDGE datu pakalpojumus. Tiešpasts būs lielisks papildinājums korporatīvo klientu pakalpojumu klāstā, kam tuvāko mēnešu laikā nodrošināts straujš popularitātes pieaugums. Sevišķi aktuāls Tiešpasts kļūs vasarā atvaļinājumu laikā, jo paplašinās būtiskāko e-biroja funkciju – piekļuvi elektroniskajam pastam un tā pielikumiem, kalendāram un kontaktu informācijai, kas glabājas klienta uzņēmuma datu sistēmā.”
Tiešpasts nodrošinās piekļuvi korporatīvajām Microsoft Exchange un Lotus Notes kalendāra un kontaktu datu bāzēm, kā arī elektroniskajam pastam un tā pielikumiem, saņemtos sūtījumus ielādējot tieši mobilajā viedtālrunī. LMT izvēlētā pakalpojuma platforma nodrošina augstu drošību, kā arī savietojamību ar visiem populārākajiem viedtālruņu modeļiem un operāciju sistēmām. Pakalpojuma pamatā ir Zviedrijas kompānijas Seven risinājums, ko izvēlējušies vairāk nekā 80 mobilo sakaru operatori 45 valstīs.
LMT klientu skaits 2006. gada 1. martā bija 874 889, kas ir 38.16% Latvijas iedzīvotāju. LMT sakaru tīkls nodrošina pārklājumu 98.38% valsts teritorijas. Vairāk nekā 60% LMT bāzes staciju nodrošina EDGE datu pārraidi ar ātrumu līdz 236 kilobitiem sekundē.
Dalīties ar saiti