Latvijas Mobilais Telefons – reputācijas līderis sakaru nozarē
Otrdien publiskotajā ikgadējā uzņēmumu reputācijas topā, ko veido biznesa žurnāls Lietišķā Diena sadarbībā ar sabiedrisko attiecību aģentūru Nords Porter Novelli, telekomunikāciju operatoru konkurencē pārliecinošu pirmo vietu ieguvis Latvijas Mobilais Telefons. LMT plūcis uzvarētāja laurus arī vispārējā reputācijas topā uzņēmēju skatījumā.
Ekonomiski aktīvo iedzīvotāju un uzņēmumu vadītāju aptaujā, ko šopavasar veica sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS, LMT nopelnījis 42,5 indeksa punktus, pārliecinoši apsteidzot visus konkurentus transporta un sakaru nozarē. «Jāsecina, ka, lai sakaru nozares uzņēmumi saglabātu savu vietu reputācijas topā, tiem nepārtraukti ir jāinvestē klientu apkalpošanas kvalitātē, un jāpiedāvā aizvien jauni inovatīvi risinājumi,» LMT panākumu cēloni LD Uzņēmumu reputācijas topa speciālizdevumā atklāj žurnāla redakcija.
Teicami panākumi gūti arī visas valsts mērogā. Vērtējot tikai iedzīvotāju viedokli, LMT reputācijas topā ieņēmis trešo vietu, atpaliekot vienīgi no saldumu ražotāja Laima un Swedbank. Savukārt uzņēmēju skatījumā lielākais mobilo sakaru operators Latvijā atzīts par uzņēmumu ar vislabāko reputāciju.
Par LMT
Kopš LMT dibināšanas kopējie kapitālieguldījumi sasnieguši gandrīz 300 miljonus latu, turklāt katru gadu LMT iegulda mobilo sakaru tīkla attīstībā ievērojami vairāk līdzekļu nekā konkurenti. Tas ļāvis izveidot vienu no modernākajiem sakaru tīkliem Eiropā, kas nodrošina augstu pakalpojumu kvalitāti. 2011.gadā LMT infrastruktūrā investējis 18 miljonus latu. 20 gadu laikā LMT valstij nodokļos samaksājis vairāk nekā 350 miljonus latu un dividendēs, tai skaitā pastarpināti, vairāk nekā 215 miljonus latus.
Kā augsts novērtējums LMT darbam ir daudzie apbalvojumi. LMT jau trešo gadu pēc kārtas ir Uzņēmumu Reputācijas topa, Latvijas patērētāju Mīlētāko zīmolu un Latvijas iekārojamāko darba devēju topa augšgalā.
Dalīties ar saiti