LMT aug apgrozījums un klientu skaits
Šī gada otrais ceturksnis Latvijas Mobilajam Telefonam (LMT) bijis īpaši veiksmīgs - salīdzinājumā ar pagājušā gada otro ceturksni par 4,4% audzis uzņēmuma apgrozījums un par gandrīz 22 tūkstošiem pieaudzis arī klientu skaits.
LMT prezidents Juris Binde: „Sasniegtie rezultāti apliecina, ka darām pareizās lietas pareizajā laikā. Esam spējuši izveidot labu balansu starp cenām un sniegtajiem pakalpojumiem, lai investētu attīstībā un radītu klientiem arvien jaunas iespējas un pakalpojumus. Pirmie uzsākot 4G tīkla izbūvi Latvijā, esam būtiski mainījuši lietotāju pieredzi ar mobilo internetu. Līdz ar to strauji pieaug ne tikai LMT interneta lietotāju skaits, bet arī datu patēriņš, kas veido jau gandrīz trešdaļu no LMT pamatpakalpojumu ieņēmumiem.”
LMT klientu skaits šā gada otrā ceturkšņa beigās bija 1 091 051. Savukārt uzņēmuma apgrozījums sasniedza 42,4 miljonus eiro. LMT EBITDA rādītājs (peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas) salīdzinājumā ar pagājušā gada otro ceturksni audzis par 13,6% sasniedzot 13,5 miljonus eiro.
Kopējais LMT tīklā pārraidītais datu apjoms pieaudzis vairāk nekā 2.5 reizes salīdzinot ar pagājušo gadu. Līdz ar 4G interneta piedāvājumu mājai un birojam īpaši strauji audzis tieši datu pārraides apjoms datoros – gandrīz trīs reizes.
PAR LMT
LMT ir pēc klientu skaita, apgrozījuma un tīkla pārklājuma lielākais mobilo sakaru operators Latvijā. Visā Latvijas teritorijā ir pieejams LMT ātrgaitas 3G internets un jau 69 % iedzīvotāju ir pieejams īpaši ātrais un stabilais LMT 4G internets.
Ikgadējā „Uzņēmumu reputācijas topā” LMT atzīts par uzņēmumu ar desmit gadu laikā labāko reputāciju Latvijā. Tāpat LMT ir „Latvijas patērētāju Mīlētāko zīmolu” un „Latvijas iekārojamāko darba devēju topa” augšgalā.
Dalīties ar saiti