Latvijas Mobilais Telefons saņem ISO 9001 sertifikātu
16. janvārī Latvijas Mobilais Telefons saņēma ISO 9001:2000 kvalitātes vadības sistēmas sertifikātu. Sertifikāts apstiprināts 2001. gada 10. decembrī un to pasniedza vadības sistēmu sertifikācijas kompānija "Det Norske Veritas Latvia" (“DNV Latvija”).
Juris Binde, LMT prezidents: “Kvalitātes vadības sistēma mums ļauj paaugstināt darba efektivitāti, tādējādi samazinot kopējās uzņēmuma darbības izmaksas. Tas dod iespēju vēl labāk apmierināt klientu prasības, kā arī samazināt pakalpojumu cenas un tarifus. Kā piemēru var minēt 2. janvārī samazināto abonēšanas maksu vietējās kategorijas abonentiem, kas ir vistiešākais kvalitātes vadības sistēmas darba rezultāts.
Saskaņots komandas darbs mums ir palīdzējis kļūt par nozares vadošo uzņēmumu un mūsdienīga kvalitātes vadības sistēma vēl vairāk palielina LMT konkurētspēju. Saņemtais ISO 9001 sertifikāts apliecina, ka uzņēmums atbilst augstiem, starptautiski atzītiem vadības standartiem.”
Agris Aizpurietis, “DNV Latvija” vadošais auditors: “Esmu gandarīts, ka LMT kā pirmais telekomunikāciju nozares uzņēmums Baltijā pilnībā ieviesis un sertificējis kvalitātes vadības sistēmu. ISO 9001:2000 standarts noteikti ir uzskatāms par labāko pasaules uzņēmumu darbības principu un pieredzes apkopojumu. Saņemtais ISO 9001:2000 sertifikāts ir starptautiski atzīts apliecinājums gan uzņēmuma vadībai, gan arī tā klientiem un sabiedrībai par to, ka LMT spēj pastāvīgi nodrošināt augstas kvalitātes pakalpojumus, nepārtraukti pilnveidojas un ir uzticams sadarbības partneris gan tā esošajiem, gan potenciālajiem klientiem. Paveiktais darbs ir ieguldījums, kas palīdz sasniegt izvirzīto mērķi – augsta pakalpojumu kvalitāte un apmierināti klienti.”
15. janvārī LMT klientu skaits bija 352 848, tas ir 15,0% Latvijas iedzīvotāju. LMT sakaru tīkls nodrošina pārklājumu 91,68% valsts teritorijas, dodot iespēju 94,65% iedzīvotāju izmantot mobilos sakarus savā darba vai dzīves vietā.
Dalīties ar saiti