Kā rīkoties, ja telefona ekrānā redzams kļūdas paziņojums?
Tā var gadīties, ka, ievietojot SIM karti telefonā, parādās kāds kļūdas paziņojums.
Ievadiet PUK kodu
Tas nozīmē, ka tavā telefonā ir nobloķēts PIN kods. Uz SIM kartes iepakojuma ir norādīti oriģinālie PIN un PUK kodi – ievadi PUK1 kodu, un telefons atbloķēts! Ja iepakojumu neesi saglabājis, zvani mums pa tālruni 8076 8076.
Neizdodas reģistrēt SIM karti
Iespējams, SIM karte nav aktīva. Šādā gadījumā, lūdzu, zvani mums pa tālruni 8076 8076.
Ievietojiet SIM karti
Vispirms pārliecinies, ka SIM karte ir pareizi ievietota. Vari pamēģināt to izņemt un pēc īsa brīža ievietot atpakaļ – vairumā gadījumu šāda vienkārša metode visu atrisina.
Ja kļūdas paziņojums joprojām redzams tava telefona ekrānā vai parādās kāds, kas šeit nav minēts, un tu nezini, kā rīkoties, – droši zvani mums jebkurā laikā pa tālruni 8076 8076.
Dalīties ar saiti
https://lmt.lmt.lv/palidziba/tavai-drosibai/sim-karte/kludas-pazinojums-telefona
Saistīti jautājumi
Kas ir SIM karte?
Kā rīkoties, ja SIM karte ir bojāta?
Kā rīkoties, ja SIM karte ir bojāta?
Kā rīkoties, ja vēlos jaunu SIM karti, saglabājot esošo numuru?
Kā rīkoties, ja vēlos jaunu SIM karti, saglabājot esošo numuru?
Kas ir Micro SIM karte?
Kā pārkopēt informāciju no SIM kartes telefona atmiņā?
Kādi ir LMT Kartes SIM kartes tehniskie parametri?
Neatradi meklēto?
Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.