Kā rīkoties, ja LMT rēķins nav samaksāts laikā?
Ja radusies situācija, ka LMT rēķinu nevari samaksāt norādītajā termiņā un apjomā, aicinām savlaicīgi sazināties ar mums pa tālruni 8076 8076 vai e-pastu [email protected]. Lai rastu atbilstošāko situācijas risinājumu, mēs izvērtējam katru gadījumu individuāli.
Lūdzu, atceries, ka gadījumos, kad rēķins nav samaksāts savlaicīgi vai samaksāts tikai daļēji, saskaņā ar LMT pakalpojumu līguma noteikumiem tiek aprēķināti nokavējuma procenti 0,2 % apmērā no nesamaksātās summas par katru nokavēto dienu. Nokavējuma procentu summa tiek iekļauta nākamajos rēķinos un tās apmērs tiek noteikts atbilstoši Civillikumam. Pēc LMT pakalpojumu līguma izbeigšanas līgumsoda aprēķināšana tiek pārtraukta.
Vienlaicīgi LMT ir tiesības normatīvajos aktos noteiktā kārtībā pilnīgi vai daļēji pārtraukt pakalpojumu sniegšanu un/vai izbeigt līgumu, kā arī normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā nodot informāciju par parādu un klientu reģistrētām parādnieku un kredītvēstures datubāzēm. Turklāt laikposmu, kad LMT pakalpojumu sniegšana tiek pārtraukta lietotāja parāda dēļ, LMT ir tiesīgs aprēķināt abonēšanas/mēneša maksu par laiku, kad pakalpojumi bija pārtraukti, saglabājot klienta numuru, kā arī maksu par pakalpojumu pārtraukšanu un atjaunošanu. Tādēļ aicinām savlaicīgi vērsties pie LMT, lai individuāli risinātu šādus jautājumus.
Plašāka informācija LMT pakalpojumu līguma noteikumos.
Dalīties ar saiti
https://lmt.lmt.lv/palidziba/rekini-un-maksajumi/rekina-samaksas-iespejas/rekins-nav-samaksats-laika
Saistīti jautājumi
Kā varu noskaidrot informāciju par pēdējā LMT rēķina summu?
Kā varu noskaidrot informāciju par pēdējā LMT rēķina summu?
Kā varu samaksāt LMT rēķinu?
Kā varu samaksāt LMT rēķinu?
Kā rīkoties, ja veikts kļūdains maksājums?
Kā rīkoties, ja saņēmu atgādinājuma e-pastu vai īsziņu par rēķina samaksu?
Kā rīkoties, ja saņēmu atgādinājuma e-pastu vai īsziņu par rēķina samaksu?
Kā rīkoties, ja LMT rēķins nav samaksāts laikā?
Vai varu LMT rēķinu samaksāt vēlāk vai pa daļām?
Kur varu samaksāt LMT rēķinu skaidrā naudā, ja nav iespējas apmeklēt klientu centru?
Kur varu samaksāt LMT rēķinu skaidrā naudā, ja nav iespējas apmeklēt klientu centru?
Kā varu izveidot automātisko maksājumu?
Kā varu atcelt automātisko maksājumu vai mainīt limitu?
Neatradi meklēto?
Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.