Kāda informācija man būs pieejama Mans LMT?
Tas ir atkarīgs no tā, kā autorizējies Mans LMT vidē. Iespējami divi varianti.
Autorizācija ar Smart-ID kvalificēto versiju, eParakstu vai internetbanku
Šādā gadījumā tu vari apskatīt informāciju par visiem pieslēgumiem, kas reģistrēti uz tava vārda. Tev ir pieejami pēdējie rēķini, tu vari mainīt rēķinu saņemšanas e-pasta adresi, aplūkot informāciju par iegādātajām iekārtām (Nomaksas, Atvērtais, Iespēju līgums), apskatīt un administrēt (pieslēgt, atslēgt, mainīt parametrus) atsevišķus LMT pakalpojumus un mainīt tarifu plānu jebkuram numuram, kas reģistrēts uz tava vārda.
Autorizācija ar pieslēguma numuru
Šādā gadījumā tu vari apskatīt informāciju tikai par savu pieslēguma numuru – tarifu plānu, pieslēgtos pakalpojumus, kā arī savu provizorisko rēķinu. Tu vari sekot līdzi nosūtīto īsziņu skaitam, norunātajām minūtēm un izmantotajam interneta apjomam, kā arī summai, kas sakrājusies kopš pēdējā saņemtā rēķina. Tāpat tu vari savam numuram pieslēgt un administrēt atsevišķus pakalpojumus.
Dalīties ar saiti
https://lmt.lmt.lv/palidziba/mans-lmt/mans-lmt-lietosana/pieejama-informacija
Saistīti jautājumi
Kas ir Mans LMT?
Kā piekļūt Mans LMT?
Kā varu piekļūt Mans LMT lietotnei?
Kā rīkoties, ja pieslēdzos ar numuru, bet aizmirsusies Mans LMT parole?
Kā rīkoties, ja neizdodas pieslēgties Mans LMT?
Kā rīkoties, ja neizdodas pieslēgties Mans LMT?
Kādēļ nesaņemu atbildes īsziņu uz jaunas Mans LMT paroles pieprasījumu?
Kā varu apstiprināt Mans LMT lietošanas noteikumus?
Kādēļ Mans LMT jānorāda e-pasta adrese?
Kāda informācija ir pieejama Mans LMT?
Kāpēc nevaru Mans LMT aplūkot savu rēķinu?
Kāpēc nevaru Mans LMT aplūkot savu rēķinu?
Kāpēc man jāsniedz piekrišanas, ko tas man dos?
Kāpēc tiek pārtraukta Mans LMT darba sesija un kā tādā gadījumā rīkoties?
Kāpēc sadaļā "Aktuālā informācija" norādītas citas pakalpojumu cenas?
Kāpēc nesaņemu informāciju e-pastā par LMT piedāvājumiem un akcijām?
Neatradi meklēto?
Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.