Kā rīkoties, ja LMT Karte ir nozaudēta vai nozagta?
Ja gadījusies neapskaužama situācija – tava LMT Karte nozaudēta vai nozagta, paziņo par notikušo pa LMT diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80768076. Lai bloķētu SIM karti un avansa atlikumu, būs jānosauc PIN1 kods (atrodams arī lapiņā ar PIN un PUK kodiem).
Par LMT Kartes zādzību vai nozaudēšanu 3 dienu laikā jāiesniedz iesniegums jebkurā LMT klientu centrā. Līdz tā saņemšanai LMT samazina avansa apmēru par pakalpojumiem, kas saņemti ar konkrētās LMT Kartes pieslēguma numura palīdzību.
Dalīties ar saiti
https://lmt.lmt.lv/palidziba/lmt-karte/lmt-karte-lietosana/nozaudeta-vai-nozagta
Saistīti jautājumi
Kas ir numurs 29202010?
Kā var uzzināt LMT Kartes avansa derīguma un lietošanas termiņu?
Kas ir LMT Kartes konta atlikums jeb avanss?
Vai LMT Karti var papildināt, ja konta atlikums vēl nav beidzies?
Vai LMT Kartes kontā iemaksāto avansu var saņemt skaidrā naudā?
Kā var nomainīt LMT Kartes balss paziņojumu valodu?
Vai LMT Kartes numuru, kuru klients vairs nelieto, var pārdot kādam citam?
Kādi ir operatora sistēmas paziņojumi?
Kāds paziņojums būs dzirdams, ja zvana cilvēkam, kam beidzies LMT Kartes lietošanas termiņš?
Vai īsziņu centra numurs ir jāuzstāda pašam?
Neatradi meklēto?
Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.