Kā jārīkojas, lai pārreģistrētu numuru no uzņēmuma uz privātpersonu?
Jaunajam abonentam (privātpersonai) jāierodas personīgi jebkurā LMT klientu centrā, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu un iesniegumu no iepriekšējā īpašnieka par numura pārreģistrāciju. Pievērs uzmanību, ka visiem iepriekšējā īpašnieka, šajā gadījumā uzņēmuma, rēķiniem jābūt pilnībā samaksātiem.
Iesniegumu par numura pārreģistrāciju iepriekšējais īpašnieks var atsūtīt arī ieskenētā veidā pa e-pastu [email protected], faksu 67773707 vai ienest jebkurā LMT klientu centrā. Iesniegumā jānorāda, ar kuru datumu veikt abonenta maiņu, un ko mums darīt, ja jaunais abonents neatnāk pārreģistrēt numuru, – atslēgt iespēju veikt zvanus vai anulēt numuru.
Dalīties ar saiti
https://lmt.lmt.lv/palidziba/ka-klut-par-klientu/abonenta-maina/velos-parregistret-numuru-uz-privatpersonu
Neatradi meklēto?
Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.