Kā iespējams pieteikt abonenta maiņu attālināti?

Kā iespējams pieteikt abonenta maiņu attālināti?

Šādas izmaiņas var veikt esošais numura īpašnieks/-ce internetvietnē Mans LMT, autorizējoties ar internetbanku, eParakstu vai Smart-ID.

Sadaļa Iesniegumi – izvēlies Abonenta maiņa.

Lūdzu, informē jauno numura īpašnieku, lai sazinās ar mums par SIM kartes piegādi un līguma apstiprināšanas veidu.

Ja Tev nav iespējas autorizēties Mans LMT, lūdzu, raksti mums no rēķina saņemšanas e-pasta adreses uz [email protected], pielikumā pievienojot parakstītu iesniegumu. Iesniegumā jābūt norādītiem esošā numura īpašnieka datiem – vārds, uzvārds, personas kods un klienta numurs.

Ja gadījumā nav iespējas to paveikt elektroniski, droši sazinies ar mums – meklēsim risinājumu!

Dalīties ar saiti

https://lmt.lmt.lv/palidziba/attalinatas-iespejas/pakalpojumu-izmantosana/ka-pieteikt-abonenta-mainu-attalinati

Neatradi meklēto?

Sazinies ar mums vai apmeklē tuvāko LMT klientu centru.