Palīdzība
      Internets privātmājai

      Internets privātmājai

      Internets privātmājai

      Ja internets nepieciešams nomaļās vai blīvi apdzīvotās vietās

      Pieslēgums “Internets privātmājai” ir lieliska izvēle gan pilsētās, gan lauku viensētās tiem iedzīvotājiem, kuriem nav pieejami optikas risinājumi vai kuri maina dzīvesvietu pēc mājas uzcelšanas vai iegādes, kā arī tiem, kas atrodas patālu no bāzes stacijām vai vairāku bāzes staciju apraides krustošanās vietās, kā rezultātā iekštelpās nav pietiekams signāla stiprums.

      Rūpes par ierīkošanu un iekārtu uzstādīšanu atstāj mūsu meistaru ziņā – viņi izvērtēs, kādi rūteri – 4G vai 5G – nepieciešami, lai tu varētu baudīt visas LMT interneta priekšrocības.


      • Internets bez ātruma un apjoma ierobežojuma
      • Āra un iekštelpu rūteri* – bez papildu maksas
      • Profesionāla uzstādīšana visā Latvijā
      • 24/7 bezmaksas atbalsta serviss


      KĀ SĀKT LIETOT

      Piesakies tepat LMT mājaslapā vai tuvākajā LMT klientu centrā un sagaidi mūsu zvanu, lai varam vienoties par meistara vizītes laiku un citām detaļām.

      Sarunātajā laikā ieradīsies LMT meistars, lai uzstādītu āra rūteri vispiemērotākajā vietā – pie ārsienas, uz jumta, bēniņos vai citur. Lūdzu rēķinies, ka tas var aizņemt kādu brīdi. Kad tas būs darīts, atliks vien savienot āra rūteri ar iekštelpu rūteri, par ko arī parūpēsies LMT meistars.


      Pieslēguma veidsFiksētā mēneša maksaInterneta apjoms LatvijāVidējais interneta ātrums 4G tīklā**Vidējais interneta ātrums 3G tīklā**
      Internets privātmājai****23.99 €Neierobežots20 Mbit/s***4 Mbit/s***

      Svarīgi! No 01.05.2024. plānotas interneta pakalpojumu izmaiņas. Vairāk uzzini šeit.


      * LMT nodrošina Internets privātmājai lietošanai nepieciešamās iekārtas bez maksas klienta norādītajā adresē. Iekārtas ir LMT īpašums, lūdzam iepazīties ar lietošanas nosacījumiem un izturēties pret tām saudzīgi. Rūteru modeļi ir atkarīgs no LMT rekomendācijas atbilstoši pakalpojuma izmantošanas vietai un izvēlētajam pakalpojumam, kā arī no pieejamības.

      ** Vidējais interneta lejupielādes ātrums normālas tīkla noslodzes gadījumā, neatrodoties kustībā.

      *** Reālais vidējais lejupielādes ātrums var būt ievērojami lielāks.

      **** Minimālais pieslēguma izmantošanas periods – 24 mēneši. Ja pakalpojums tiek anulēts ātrāk, skat. informāciju sadaļā “Izmaksas”.


      IZMAKSAS

      • Pakalpojuma ierīkošanas maksa – 75 €.
      • Pakalpojuma abonēšanas maksa – 23.99 €/mēn.

      • Ja pakalpojums tiek anulēts pirmo divu gadu laikā, pirmajā mēnesī jāsamaksā minimālā termiņa maksa 128.64 € apmērā, katrā nākamajā mēnesī šī maksa samazinās par 5.36 €.

      LĪGUMA KOPSAVILKUMS

      Internets privātmājai


      SVARĪGI ZINĀT

      • Pieslēgums “Internets privātmājai” ir pieejams tikai privātpersonām un spēkā tikai Latvijā klienta norādītajā adresē. Tas darbojas 4G vai 5G tīklā. Šeit tu atradīsi biežāk uzdotos jautājumus un atbildes par 4G un 5G.

      • Pakalpojums tiek nodrošināts vietās ar atbilstošu LMT tīkla pārklājumu un kapacitāti.
      • Ja LMT pakalpojumi tiek izmantoti tam neparedzētā veidā, sistēmas automātiski var ierobežot vai pat pārtraukt noteikta pakalpojuma sniegšanu. Lūdzam iepazīties ar LMT pakalpojumu godīgas lietošanas principiem.

      • Norādītais pieslēgumu interneta ātrums nodrošina pilnvērtīgu interneta lapu pārlūkošanu, e-pastu un citu interneta iespēju izmantošanu.
      • Īsziņu sūtīšana nav pieejama.
      • Šeit tu atradīsi dažādus jautājumus un izsmeļošas atbildes par datu pārraides tehnoloģijām un īpatnībām, kā arī par elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitāti, t.sk. lejupielādes un augšupielādes ātrumiem.

      • Ja tomēr pārdomā un vēlies atteikties no pakalpojuma, par to nepieciešams mūs informēt 3 dienas iepriekš ŠEIT.

      • Lai nodrošinātu savu datu un rūtera drošību, vienmēr veic iekārtas ražotāja uzstādītās paroles maiņu uz tikai tev zināmu simbolu kombināciju un neaizmirsti to izdarīt atkārtoti, ja iekārtai ir veikta rūpnīcas iestatījumu atjaunināšana. Tāpat aicinām vienmēr parūpēties arī par savu galiekārtu (datora, telefona, planšetes) drošību, nodrošinot ekrāna bloķēšanu.
      • Lai nodrošinātu tīkla integritāti un drošību un pakalpojumu sniegšanu atbilstošā kvalitātē, pakalpojumiem nepieciešamo konfigurācijas jautājumu risināšanai un tīkla problēmsituāciju laicīgai diagnosticēšanai iekārtā var būt integrēts tehniskais protokols TR-069, kas nodrošina attiecīgu tīkla parametru (piem., signāla līmeņu, signāla kvalitātes, tīkla šūnas informācijas, izmantotās frekvences, tīkla noslodzes informācijas) apmaiņu iekārtai ar LMT sistēmām. Apstrāde notiek saskaņā ar piemērojamiem normatīvajiem aktiem un konkrētajam mērķim nepieciešamā ilgumā.

      • Pirms LMT pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar LMT sniegto personas datu apstrādes informāciju. LMT kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. LMT sniegto pakalpojumu ietvaros personas datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Pakalpojuma “Internets privātmājai” ietvaros var tikt apstrādāti pamatdati, piemēram, vārds, uzvārds, pieslēguma numurs, pieslēguma punkta adrese, izsniegtās iekārtas (rūtera) dati u.c., kā arī elektronisko sakaru metadati, tostarp noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais LMT pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem LMT klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par LMT īstenoto personas datu aizsardzību un personu tiesībām datu apstrādes jomā pieejama LMT privātuma politikā.

      • Lai nodrošinātu iespējami labāku klientu pieredzi un pilnīgākas LMT pakalpojumu izmantošanas iespējas, pakalpojumu lietošanas laikā LMT var ar tevi sazināties (telefoniski, nosūtot īsziņu, e-pastu vai ziņu interneta pārlūkā) par pakalpojuma administrēšanas un lietošanas jautājumiem.