
Mazāk šaubu, vairāk iespēju.
Šeit atradīsi rīkus, kas padarīs tavu biznesu ātrāku, efektīvāku un viedāku, ļaujot ietaupīt gan laiku, gan arī resursus. Dari to, kas padodas vislabāk. Par pārējo parūpēsies tehnoloģijas.

Tiki-Taka PAY
Mobilā kase
Kas ir svarīgāk – būt labam kasierim vai labam pārdevējam? Ar Tiki-Taka PAY tev nebūs jāizvēlas. Tā ir ērti lietojama kases sistēma, karšu terminālis, svītrkodu lasītājs un čeku printeris vienā ierīcē, kas ļauj arī automātiski uzskaitīt preces un sagatavot grāmatvedības atskaites. Uzzināt vairāk
KANBAN risinājums efektīvākai
pasūtījumu pārvaldībai ēdināšanas biznesā

Zvanu pārvaldnieks
Tava biroja zvanu centrāle
Aiz katra neatbildēta zvana var slēpties garām palaista izdevība. Zvanu pārvaldnieks ir palīgs uzņēmuma zvanu organizēšanai darbinieku mobilajos telefonos, kas ļaus uzlabot klientu servisu, nodalīt darbu no privātās dzīves, kā arī cels tava biznesa produktivitāti. Uzzināt vairāk
- Balss ziņojums par aizņemtu konsultantu un savienojumu ar kolēģi.0:00 / 0:00
- Balss ziņojums par uzņēmuma darba laiku.0:00 / 0:00
- Balss ziņojums par darbinieka būšanu atvaļinājumā un iespēju sazināties ar kolēģi vai piezvanīt darbiniekam privāti.0:00 / 0:00
EDLUS biznesam
Elektroniskā darbalaika uzskaites sistēma
Nostrādāto darba stundu uzskaite, darbinieku atvaļinājumu, darba grafiku un atskaišu sagatavošana – tas ir laikietilpīgs darbs, bet kādam tas, protams, ir jādara. Atļauj to paveikt EDLUS, lai tavi darbinieki netērētu laiku lieki un darītu to, kas viņiem sanāk vislabāk. Uzzināt vairāk


Microsoft 365
MS Word, Excel, Outlook un citi rīki
Microsoft 365 paskaidrojumus neprasa. Tomēr mēs pacentāmies tik un tā – tas ietver ne tikai Word, Excel, PowerPoint, Outlook un Teams, bet arī projektu vadību ar Planner un iekšējo intranetu ar SharePoint. Un tas nebūt vēl nav viss! Microsoft 365 darba ikdienu padarīs ievērojami vienkāršāku. Uzzināt vairāk
Darbu pārvaldnieks
Digitāls rīks darba uzdevumu plānošanai un pārvaldībai
Vairs nekādu pierakstu blociņu, nekādas iegaumēšanas – redzi visus sava uzņēmuma darbus vienkopus un efektivizē procesus! LMT Darbu pārvaldnieks ļauj veidot gan vienreizējus, gan regulārus darba uzdevumus, deleģēt tos kolēģiem un sekot līdzi izpildes statusam. Uzzināt vairāk

